? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 12, 2009

Aktiviti 3: Laporan kolokium (2)

"Penggunaan teknik pembelajaran kooperatif (jigsaw) dalam kesusasteraan Bahasa Inggeris, Source of energy (sumber-sumber tenaga)dan tokoh islam: Imam Malik Rahimahullah"

Pada pendapat saya kajian yang telah dijalankan bagi tajuk di atas menepati ciri kajian tindakan. ini kerana terdapat model yang menerangkan tentang 4 fasa dalam sesuatu kajian tindakan iaitu fasa pemerhatian, rancangan, tindakan dan refleksi.

dalam kajian yang dijalankan, penyelidik telah menggunakan kaedah pemerhatian berdasarkan tugasan (menjawab soalan, perbincangan dan perbentangan) yang diberikan kepada para pelajar dalam subjek Sains, Bahasa Inggeris dan Pendidikan Islam. Ternyata, implikasi daripada kajian yang dijalankan menunjukkan berlaku peningkatan dalam subjek yang dipelajari dan ia bertepatan dengan maksud kajian tindakan itu sendiri.

0 comments: